תקנון ותנאי שימוש

הגלישה באתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון ותנאי שימוש אלו ("התקנון"). אנא קרא את התקנון בקפידה, שכן הגלישה באתר וביצוע פעולות בו מעידים על הסכמתך לתנאים הכלולים בתקנון, והוא מהווה חוזה מחייב בינך לבין החברה.

התמונות באתר הינם תמונה אמיתית של המוצר המפורסם. אף על פי כן, כבכל צילום אחר התמונות עשויות שלא לשקף במדויק את צבע המוצר, גודלו, יחס האבנים בו, ולכן לא יישמעו טענות על חוסר התאמה לתמונה המפורסמת באתר. בכדי להשיג תמונה אמיתית יש להגיע לחנויות החברה.

האמור בתקנון זה בלשון זכר הוא לשם הנוחות בלבד והתקנון מתייחס לבני שני המינים באופן שווה.

האתר כמו גם כל המידע שבו לרבות עיצוב האתר, קוד האתר, קבצי מדיה לרבות גרפיקות, סרטונים, תמונות, טקסטים, קבצים המוצעים להורדה וכל חומר אחר אשר מוצג באתר שייכים במלואם לאתר הנ"ל ומהווים קניין רוחני בלעדי של אתר "הדס גרוס" ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור כתוב מראש מאתר "הדס גרוס ." אין להפיץ, להעתיק, לשכפל, לפרסם, לחקות או לעבד פיסות קוד, גרפיקות, סרטונים, סימנים מסחריים או כל מדיה ותוכן אחר מבלי שיש ברשותכם אישור כתוב מראש.

אנו שואפים לספק לכם את המידע המוצג באתר ללא הפרעות אך יתכנו בשל שיקולים טכניים, תקלות צד ג או אחרים, הפרעות בזמינות האתר. ולכן איננו יכולים להתחייב כי האתר יהיה זמין לכם בכל עת ולא יינתן כל פיצוי כספי או אחר בשל הפסקת השירות / הורדת האתר.

2. קישורים לאתרים חיצוניים אינם מהווים ערובה כי מדובר באתרים בטוחים, איכותיים או אמינים וביקור בהם נעשה על דעתכם האישית בלבד ונמצאים בתחום האחריות הבלעדי של המשתמש באתר.

3. התכנים המוצעים באתר הינם בבעלותם הבלעדית של "הדס גרוס" ואין לעשות בהם שימוש אשר נועד את האמור בתקנון זה (ראה סעיף 3 (למעט במקרים בהם צוין אחרת או במקרים בהם צוין כי זכויות היוצרים שייכים לגוף חיצוני. במקרים אלו יש לבדוק מהם תנאי השימוש בקישור המצורף ולפעול על פי המצוין באתר החיצוני לו שייכים התכנים.

4.ניהול משתמשים/מבקרים באתר;

הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לחסום כל משתמש ובין אם על ידי חסימת כתובת ה IP של המחשב שלו, כתובת ה MACID של המחשב שלו או אפילו בהתאם למדינת המוצא ללא צורך לספק תירוץ אשר מקובל על הגולש.

5. צוות האתר / הנהלת האתר יעשה כל שביכולתו להגן על פרטי המשתמשים הרשומים באתר / מנויים הרשומים באתר. במקרים בהם יעלה בידיו של צד שלישי להשיג גישה למידע מוסכם בזאת כי לגולשים, משתמשים וחברים באתר לה תהה כל תביעה, טענה או דרישה כלפי צוות האתר "הדס גרוס".

6. גילוי נאות;

באתר זה עשוי לעשות שימוש בקבצי קוקיז ( במיוחד עבור משתמשים רשומים ומנויים) ובממשקי סטטיסטיקה פנימיים בכדי לשמור תיעוד סטטיסטי אנונימי של גולשים וניתוח תנועת הגולש/ים, הרגלי גלישה באתר וניתוח קליקים וזמן שהייה.

בכל העת ולבד מאשר גולשים המחוברים לאתר המידע הנשמר הוא אנונימי לחלוטין ואין בו את שם הגולש או כל פרט מזהה אחר.

7. איזור שיפוט;

בעת שאתם עושים שימוש באתר ובמקרה בו התגלעה כל מחולקת אתם מסכימים להלן כי

האמור לעיל נמצא תחת סמכות השיפוט הבלעדי של החוק הישראלי תוך שימוש במערכת

בתי המשפט הישראליים בלבד במחוז תל אביב.

א. 'הדס גרוס' הינו סטודיו לעיצוב וייצור תכשיטים (ח.פ 305172256) הממוקם ברחוב קינג ג'ורג 33 בתל אביב.

ב. התכשיטים המוצעים למכירה לציבור באמצעות רכישה מאובטחת באתר וכן ניתן לבצע רכישה ואיסוף עצמי בחנות שלנו ברחוב קינג ג'ורג' 33 בתל אביב.

ג. בכל מקום בתקנון זה בו משתמשים בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה.

ד. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על יד הלקוח (להלן "לקוח") באתר, יהוו את הבסיס המשפטי לכל דיון בין הלקוח לבין 'הדס גרוס'.

ה. גלישה באתר ו/או רכישת מוצר המוצע למכירה בו, מהווה את הסכמת הלקוח לקבל ולנהוג לפי התקנון, לכן אם אינו מסכים לתנאי מתנאיו הוא מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר.

ו. אנחנו מאמינים באיכות המוצרים והשירות שלנו ומחויבים לסטנדרטים מחמירים.

הרכישה באתר

רשאי לבצע פעולה באתר כל אדם שהנו מעל גיל 18 וברשותו כרטיס אשראי תקף של אחת מחברות האשראי הפועלות בישראל.
קטין (מתחת לגיל 18) או משתמש אחר שאינו רשאי לבצע פעולות משפטיות ללא אישור אפוטרופוס מטעמו נדרש ליידע את ההורה ו/או אפוטרופוס החוקי בדבר הוראות תנאי השימוש והתקנון ולקבל את אישורם והסכמתם לביצוע כל פעולה באתר. ההורה ו/או האפוטרופוס אחראים ליידע את הקטין המעוניין לגלוש באתר על ההוראות הקבועות בתנאי השימוש והתקנון ולפקח על פעילותו. יודגש כי כל פעולה אשר תבוצע באתר על ידי הקטין מהווה הסכמה של הקטין ו/או ההורה ו/או האפוטרופוס לתנאי השימוש.

הזמנה באתר תתקבל ותשלח עבור הגולש באם התקיימו כל התנאים הבאים:
א. המוצרים המוזמנים נמצאים ורשומים כקיימים במלאי במועד ביצוע ההזמנה.

ב. מולאו פרטי ההזמנה (הכוללים מספר טלפון זמין, מיקוד וכתובת אימייל) באופן מדויק לצורך חיוב ומשלוח התכשיט ללקוח/ה.

ג. ניתן אישור למימוש העסקה ע"י חברת האשראי / התקבל אישור בנק להעברה בנקאית / בוצע תשלום PayPal.

ד. בדיקת ההזמנה ואישורה על ידי הצוות שלנו ישלימו את תהליך ההזמנה. ללקוח/ה ישלח מייל אישור סופי.

ה. הזמנות שיתקבלו באתר יטופלו ויאושרו על ידי הצוות באותו יום / לכל המאוחר ביום העסקים הבא.

בעת רכישה באתר יידרש הלקוח להכניס למערכת את הפרטים הבאים: שם פרטי, שם משפחה, ת"ז, טלפון, ישוב, מיקוד, דואר אלקטרוני, כתובת למשלוח המוצר ופרטי תשלום. בהזנת נתונים אלו הלקוח מתחייב כי הם נכונים. יובהר בכל הלשון: הגשת פרטים אישיים כוזבים הינה עבירה פלילית ועל אחריות הלקוח למלא את פרטיו המדויקים בעת ביצוע ההזמנה בכל סוגי הרכישות.
רישום באתר וכן רכישה באתר מהווים רישום למועדון החברים של 'הדס גרוס' אשר מקנה הטבות ומבצעים אשר אותם אנחנו מדוורים באמצעות דיוור ישיר; מיילים והודעות. המידע אינו מועבר לכל גורם אחר, למעט ככל הנדרש להשלמת מטלות הרכישה (הנפקת חשבונית, פרטי משלוח וכו). באם תבקש להסיר בכל עת את פרטיך האישיים מרשימת התפוצה של החברה, אנא צור קשר עם נציג החברה באמצעי התקשורת המופיעים בסוף תקנון זה.
אנו נוקטים באמצעי זהירות המתקדמים ביותר עבור רכישה בטוחה. אתר הדס גרוס עיצוב תכשיטים מאובטח באמצעות SSL.
העברת נתוני כרטיסי האשראי באתר מתבצעת באמצעות רכישה בפורטל מאובטח בתקנים המחמירים ביותר.

חשוב להבהיר – אנו לא שומרים את נתונים האשראי. כל המידע מאוחסן בשרתי חברת האשראי ומוגן בתקנים המחמירים ביותר.

כל משלוח יגיע ארוז ושמור היטב. במידה ומצאתם פגם במשלוח – צרו איתנו קשר.
'הדס גרוס' אינה אחראית לעיכוב במסירת המוצר בשל נסיבות שאינן בשליטתה: שביתות, עיצומים ותקלות טכניות אחרות, וכן באם הלקוח אינו זמין לקבלת המשלוח.
התמונות באתר מתחלפות בהתאם למלאי התכשיטים והאבנים הקיים אצלנו, אי לכך יתכנו שונויות בין התמונה באתר לבין הפריט המתקבל, בעיקר בהתייחס לגודל וצבע היהלומים\אבני חן.
מחירי האתר לרוב קבועים אולם הדס גרוס שומרת לעצמה את הזכות לשנות את המחירים בהתאם לתנודות השוק, שערי מט"ח, מחיר הזהב ועלויות שונות וכו מעת לעת ובהתאם לשיקול דעתה.
אם לאחר ביצוע הזמנה התברר כי המוצר אזל, בשל נסיבות חריגות, שלא היו ידועות בעת ההזמנה, תודיע על כך החברה לצרכן תוך יום עסקים ותאפשר לו לבחור בין קבלת מוצר חלופי ושווה ערך או השבת מלוא הכסף ששולם.
אם בתום לב נפלה טעות חריגה וברורה על פניה בתיאור המוצר ו/או מחירו, לא יחייב הדבר את החברה. החברה תאפשר לצרכן לבטל את העסקה ותשיב לו את מלוא הכסף ששילם.
עבור מוצרים שאינם ניתנים לרכישה באמצעות האתר , המחירים והמוצרים באתר הם בגדר תצוגה קטלוגית , פרטים נוספים כגון תעודה, חיתוך וכ'ו יינתנו בפגישה אישית בסטודיו בתיאום מראש.

אחריות ותיקונים

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת ועבור כל מטרה. על כן, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בכל שאלה או בקשה.

1.על כל תכשיט שנרכש באתר ו/או בחנות ניתנת אחריות. להלן פירוט האחריות על כל תכשיט לפי סוג מתכת / שיבוץ. האחריות על כל תכשיט אינה כוללת אובדן.

א. אחריות על תכשיטי כסף 925:

תקופת האחריות לתכשיטי כסף 925 הינה 3 שנים.

אנחנו נתקן ללא עלות את התכשיט במקרים הבאים:

פגמי ייצור במתכת
השלמת אבנים/זרקונים קטנים אשר נפלו ואבדו בתכשיט משובץ (קטנים מ0.05).
שיבוץ מחדש של אבן שנפלה (אך לא אבדה). במקרה של אובדן אבן והיעדר אבן חלופית תואמת תינתן האפשרות להחליף לתכשיט אחר בשווי הסכום.
אין הגבלת זמן על ניקוי והברקת תכשיטי כסף 925 שנקנו בחנות/ באתר.

ב. אחריות על תכשיטי ציפוי זהב:

תקופת האחריות לתכשיטי ציפוי זהב הינה 3 שנים.

אנחנו נתקן ללא עלות את התכשיט במקרים הבאים:

פגמי ייצור בתכשיט / שינוי גוון המתכת.
השלמת אבנים/זרקונים קטנים אשר נפלו ואבדו בתכשיט משובץ (קטנים מ0.05).
שיבוץ מחדש של אבן שנפלה (אך לא אבדה). במקרה של אובדן אבן והיעדר אבן חלופית תואמת תינתן האפשרות להחליף לתכשיט אחר בשווי הסכום.
על מנת לשמור על התכשיטים והציפוי שלהם אנחנו ממליצים שלא להביא אותם במגע עם בשמים, שמנים, קרמים, חומרי ניקוי וכו.

להסירם לפני פעילות ספורטיבית ושינה.

לשמור עליהם במקום יבש, או בקופסאות ללא הספוג / שקית אטומה.

ג. אחריות על תכשיטי הלחמת זהב:

תקופת האחריות לתכשיטי הלחמת זהב הינה 5 שנים.

אנחנו נתקן ללא עלות את התכשיט במקרים הבאים:

פגמי ייצור בתכשיט / שינוי גוון המתכת.
השלמת אבנים/זרקונים קטנים אשר נפלו ואבדו בתכשיט משובץ (קטנים מ0.05).
שיבוץ מחדש של אבן שנפלה (אך לא אבדה). במקרה של אובדן אבן והיעדר אבן חלופית תואמת תינתן האפשרות להחליף לתכשיט אחר בשווי הסכום.
על מנת לשמור על התכשיטים וההלחמה שלהם אנחנו ממליצים שלא להביא אותם במגע עם בשמים, שמנים, קרמים, חומרי ניקוי וכו.

להסירם לפני פעילות ספורטיבית ושינה.

לשמור עליהם במקום יבש, או בקופסאות ללא הספוג / שקית אטומה.

ד. אחריות על תכשיטי זהב 14K ומעלה:

תקופת האחריות לתכשיטי זהב הינה לכל החיים.

אנחנו נתקן ללא עלות את התכשיט במקרים הבאים –

פגמי ייצור במתכת.
השלמת יהלומים/זרקונים קטנים אשר נפלו ואבדו בתכשיט משובץ (קטנים מ0.05).
שיבוץ מחדש של יהלום/ אבן שנפל/ה (אך לא אבד/ה).
גם ניקוי והברקה נכללים כחלק מהאחריות על תכשיטי זהב.

על מנת לקבל שירות על כל אחד מהמקרים הנ"ל על הלקוח/ה לדאוג לכך שהתכשיט יגיע אל החנות בקינג ג'ורג 33 ת"א או לסטודיו בטשרניחובסקי 11 ת"א בצירוף חשבונית.

(הגעה לסטודיו היא לפי שעות קבלת קהל / בתיאום מראש)

קניין רוחני

אתר זה כולל תכנים מקוריים, אשר הדס גרוס היא בעלת זכויות הקניין הרוחני בהם, וכן תכנים ומידע אשר הדס גרוס היא בעלת ההרשאה הנדרשת לשם עשיית שימוש בהם.
השימוש באתר אינו מקנה למשתמשת כל זכות לעשות שימוש בקניינה הרוחני של הדס גרוס ו/או הנהלת האתר ו/או של צדדים שלישיים.
אין להעתיק באופן מלא או חלקי, להציג בפומבי, להפיץ, לבצע בפומבי, להעביר לרשות הציבור, לשנות, לעבד או ליצור יצירות נגזרות, למכור או להשכיר כל חלק מהתכנים הנ"ל, בכל אמצעי שהוא, בלי הסכמה בכתב ומראש מצד הדס גרוס. חל איסור על כל שימוש בתכנים הנ"ל ובסימני מסחר המופיעים באתר ו/או לוגו האתר ללא אישור מפורש לכך מראש ובכתב מהדס גרוס.
הנהלת האתר שומרת לעצמה הזכות לעדכן את תנאי השימוש המוצגים להלן מעת לעת וללא התראה או אזכור מיוחד בערוצי האתר והמדיה השונים.
בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה, מכל מין וסוג שהוא, בין תוכן האתר לבין הוראות תקנון זה, יגברו ויחולו הוראות התקנון.

×